Dapatkan berita sahih COVID-19

FARAH
4


Assalamualaikum, =D


Dapatkan berita sahih COVID -19. Hye semua, pasti sedia maklum bahawa COVID-19 kini sudah dalam golombang kedua. Di mana gelombang kedua ni, adalah kontak rapat kepada kontak rapat. Walaubagaimana pun, anda sentiasalah berwaspada dengan keadaan masa kini dan jarakkan diri dengan mereka yang bergejala. Jika ingin keluar dan bercampur dengan individu ramai, selalu pakai mask, dan hand - sanitizer. Atau sebenarnya buat masa ni, jangan keluar sangat untuk jaga keselamatan dan kesihatan diri dan keluarga.

Terdapat pelbagai berita yang tidak sahih/palsu yang telah tersebar di media - media social, seperti yang diberitakan. Untuk mendapatkan berita yang sahih dan dipercayai, boleh tengok berita yang disiarkan di televisyen dan update - update terkini di laman social Kementerian Kesihatan Malaysia dan Telegram Majlis Keselamatan Negara. 

Berita Palsu/Fake yang pernah tersebar.



Facebook | Instagram Kementerian Kesihatan Malaysia


Anda amat dinasihatkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia untuk sentiasa mewaspadai rakan sekeliling anda. Dan mereka yang rasa diri tak sihat, seperti ada gejala seperti demam, batuk, selsema atau sesak nafas, teruslah berjumpa dengan doctor, dan dapatkan nasihat mereka dengan segera. 

Tags

Post a Comment

4Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. yeah true. i joined the group and follow all the updates.
    stay safe everyone.

    ReplyDelete
  2. akak pun sentiasa tunggu update sahih dari MKN dengan KKM...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !