Penat tapi berbaloi - take part arrange event

FARAH
3


Assalamualaikum, =D

Hi,

Pernah tak rasa bila buat sesuatu tu penat, tapi result dia Alhamdulillah and rasa berbaloi je. Well mesti, akan banyak kali kita try this and that untuk sesuatu then the result is good. Even somehow, fail tapi kita cuba perbaiki dan dapatkan result yang terbaik.

Sebenarnya aku takdelah pengalaman sangat dalam join event ni. Tapi nak cakap, kalau dlm dunia pekerjaan ni, setahun sekali jadi community untuk annual dinner company. Nak buat event memang bukan senang, tapi aku rasa bersyukurlah sebab dapat ketua kumpulan yg well known dalam bab bab event, dan sanggup guide kiteorg dalam semua benda. Aku bukan nak puji, tapi aku memang suka cara ketua kumpulan kiteorang set up everything. Dari mula rancang sampai habis event dia handle one by one. 

Kiteorg community pun, memang busy gila. Lagilah hari kejadian, dari pagi sampai ke malam aktiviti non stop. Stop untuk rehat kejap, makan dan solat je. Lain lain memang tak menang tangan. Tapi Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar semalam. 

Congrats to kak veni and team 👏🏻.

Bila busy sangat, nak menjamah nasi dan lauk pun aku tak sempat weh 😅. Sempat makan steamboat sikit dan minum abc je semalam. Jangan cakap bab amik gambar, nak amik gambar sendiri pun tak sempat. Sempat pegang pun buat ig story sikit, balas whatsapp satu dua, then focus pada kerja - kerja hakiki dalam annual dinner tu. 

Apa pun, annual dinner tahun ni agak penat sebab first time buat dekat office. Tapi itu semua pengalaman take part dalam handle event. Yang penting segala usaha dari awal perancangan event ni berjalan lancar dan sangat berbaloi kepenatan kiteorg tu. 

Well congrats everyone 💪🏻😊

Walaupun simple tp kira oklah design ni.
Buat dekat canva je. Nak main photoshop dah lupa, sebab bertahun tinggal hehe.


Ok guys, sampai sini je sempat huda tulis. Nanti huda update lagi ok.

Thanks singgah baca blog huda.




Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Untuk level-level student,yang penatnya annual dinner ni kena cari dana kalau nak dinner kat hotel mahal-mahal >_<

    ReplyDelete
  2. eeee,,pada ain sedap mata memandang dahh tuuu....

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !