Kenapa Blogging? | Geng Farah Kongsi Cerita

Farah
3
Assalamualaikum, =D

Kenapa Blogging? | Geng Farah Kongsi Cerita. Mana datangnya kewujudan geng farah ni? Kiteorang berkenalan dalam group blog, JDT Blogger.  Di situlah bait - bait perkenalan kami, yang masing - masing bernama Farah dipangkal nama. Dari situ juga kiteorang rapat, dan sometimes adalah share tips blogging.Masing - masing bertukar cerita tentang kisah blog, dan ini kisah kami. Cerita kami tentang blog.

First of all, kalau nak blogging ni kena ada minat. Dari minat tulah yang membuatkan kita sustain pada dunia blogging. Dunia blogging sendiri ada up and down. Setiap blogger punya aim, impian dan ada reason sendiri kenapa diorang blogging.Bukan nak popular, tapi lebih kembangkan bakat pada penulisan.

Macam huda, huda memang minat pada dunia penulisan sejak umur 15 tahun. Berangan nak menjadi penulis, tapi tidak kesampaian. Jadi blog jelah, the way untuk huda lepaskan rindu dalam berkarya. Dekat blog huda ni, korang boleh nampak huda focus pada personal, food dan travel (more kepada lifestyle juga).

Farah didi pula, dia more kepada bakat graphic, food dan lifestyle. Ain (sheisfarahain) pula, blog dia more kepada diary.

Nak dengar gang farah berceloteh? 
Ok boleh tekan sini for more info. 


p/s : Thanks Ain dan saya di Johor untuk video perkongsian ini.

Follow Saya di Johor for more video tentang Johor guys...


Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !