Ayam Brand ™️ lancar product baru - Tiga Pilihan Saba Mackarel Flakes.

FARAH
1


Assalamualaikum, =D

Hi semua, 

Siapa yang tak kenal Ayam Brand ™️ ni kan? Ayam Brand ™️ semakin mendapat tempat di hati para pengguna tau. Nak beli Sardin, nak makan tuna dengan roti carilah Ayam Brand ™️ punya product. Ianya sedap dan di sukai seisi keluarga. Kalau korang nak tahu Ayam Brand ™️ lancar product baru - Tiga Pilihan Saba Mackarel Flakes, iaitu Cili Saba, Saba Mayonnaise, Saba Flakes in Extra Virgin Olive Oil. 

Sebelum huda cerita lebih lanjut tentang product terbaru ni, huda nak share dengan korang mana datangnya word Saba ni. Ok kalau korang nak tahu, Saba ni datang dari Bahasa Jepun yang bermaksud Makerel Spacific dan Ikan Saba ni menjadi antara hidangan yang popular di Restoran Jepun yang terdapat di Malaysia. 

Dengan Saba Mackerel Flakes ni korang boleh bawa ke mana - mana je tau sebab size dia kecik.


Harga pula sangat berpatutan. 
Mayonnaise dan Cili Saba -  RM 6.20, dan
Saba Flakes in Extra Virgin Oil - RM6.50

Banyak khasiat Ikan Saba ni, antaranya ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi, vitamin, mineral, asid lemak Omega - 3 dan DHA. 

Kalau nak makan Ikan Saba ni dekat Restaurant Jepun mahal tau, so Ayam Brand ™️ ambil initiative untuk keluarkan product Sana Mackarel Flakes special untuk pengguna setia mereka. Jadi korang yang nak try, boleh dapatkan product terbaru ni dekat pasaran ye. 

Cara hidangan Saba Mackarel ni mudah sahaja, korang boleh buat sushi dan roti dengan berintikan Saba Mackarel Flakes. Hidangan ni sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan minum petang. 

Sushi Saba Mackarel Flakes.

Apa tunggu lagi, jom dapatkan Saba Mackarel Flakes di pasaran sekarang!

Done here, thanks korang singgah dan support blog huda.

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !