Throwback cerita sabtu yang busy dengan beberapa hal

Farah
2
Throwback cerita sabtu yang busy dengan beberapa hal| Assalamualaikum. Hai semua. Kadang - kadang banyak benda yang kita tak aspect berlaku dalam kehidupan kita. Its life. Tak semua apa yang kita impikan mesti terjadi. Itulah kehidupan. Perancangan Allah lagi baik dari perancangan kita. Just accept, follow the flow. Ni  cerita sabtu yang busy dengan beberapa hal. Gitu. Sama macam hari Sabtu last week, yang I tak jangka huda akan busy that way 😅🙈. 

Throwback Cerita Sabtu
Pagi tu, jalan dekat Taman area rumah. Dan breakfast dengan jiran dekat area rumah juga.
Haha jiran pun jiran lah. Jiran tu bff kita juga hehe ✌️.

Bila balik. Chill kejap tengok tv dengan family. Naik bilik, ingat lepas tu sambung nak buat closing kejap, since lepas Asar, sampai malam ada hal dekat luar.

Tapi kita tak jadi closing pun sebenarnya 🙈. Dari pukul 11 sampai lepas asar tu, kita busy deal dengan workshop dan driver about kerja. Since Sabtu tu driver still on the road, and kebetulan ada few driver nak masuk workshop. Terkadang ada benda yang kita tak boleh nak tolak bab kerja, dan kena buat. Kadang kerja kena tengok, kita duduk dekat bidang apa, dan kenapa kena standby. Kebetulan pula, memang dah plan nak closing (related to work), but Allah put me to settle problem related dengan workshop dulu.

Bila settle je perihal dengan kerja tadi, huda siap - siap lepas Asar tu. Then terus pergi HSA, dan Thistel Hotel.

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Throwback Cerita Sabtu

Jumpa kawan - kawan blog dan the other media member, dekat wedding anak Sis Lin.

Kesimpulannya, its life. Bila dewasa, kita kena bagi masa mana dengan diri sendiri, family, dan kawan - kawan. Cuma mungkin nampak I upload banyak gambar kawan, sebab family I tak upload public 😅✌️.

Alhamdulillah for the day. I wish untuk hari hari dilanda kesibukan begini, sebab nanti tak adalah masa I nak fikir benda benda yang mungkin tak patut I fikir 🙈.

Tiba - tiba huda teringat, ada qoute dekat media social berbunyi - “terkadang, Bismillah kita, akan berakhir dengan Alhamdulillah,”. That is why, anything we do just recite “Bismillah,” minta Allah permudahkan jalan kita pada hari tersebut, dan hari - hari mendatang.

Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Trima kasih Huda sudi hadir di majlis perkahwinan anak Sis .. meriah nengok kroang enjoy jumpa semua kengkawan ...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !