Kedai Kek di Johor Bahru

Farah
0

Assalamualaikum, hai. Nak cari kedai cake area Johor Bahru? So here 5 kedai kek yang huda nak share dengan you guys. 

Kedai kek di Johor Bahru

1. Sallahuddin Bakery

Salahuddin bakery merupakan salah sebuah kedai kek, yang lama bertapak di Bandar Johor Bahru. Kira lagend one tau. Bakar roti pun masih menggunakan arang batu. Huda pernah singgah di sini few times, lebih lagi kalau ada hal di bandar. 

Gambar credit - Here

Sallahuddin Bakery ni jual kek pisang, puff, dan ada lagi beberapa things yang di jual. Rasa dia not bad la korang. Di sini, jenis beli dan tapau. Tak ada tempat untuk dine in tau. But you guys kena cuba. 


2. CakesbyFash

Dari homebakers, Fash dah berjaya buka kedai sendiri. Kini ramai yang kenal dengan CakesbyFash. Kedai kek ni terletak di kawasan Nong Chik, Johor Bahru. Selain Tartlerts, Medovik Cakes, Canale, Cupcakes, kini Fash ada keluarkan beberapa menu pastry pula. 

 

3. BellyTreats by Haziqah Mazlan
Dulunya homebakers, dan terkenal dengan cake in the jar. Kini cake in the jar dah tak ada, tapi BellyTreats dah keluarkan banyak menu. Semua dessert. Dari kek, tartlerts, waffle, pastry, even macaroni pun ada dijual di sini.



Alamat BellyTreats - 12-01, Jalan Dataran Larkin 5, Johor Bahru.

4. SDS Bakery and Cafe
As you guys knows SDS terkenal dengan menjual pelbagai jenis pastry, dan kek. SDS juga terkenal and dah buka beberapa cawangan di Johor Bahru, Seremban, dan Kuala Lumpur. Kek di SDS juga not bad rasanya. Ice cream cake dia pun ok.


5. Secret Recipe
Siapa tak kenal dengan Secret Recipe, yang dah memang famous sejak sekian lamanya. Cadangan ya juga berada di seluruh Malaysia. Kek di Secret Recipe semua sedap - sedap. Ni memang one of my favourite kedai kek juga. Walaupun lama tak pergi, huda tak lupa beberapa menu di Secret Recipe yang menjadi kegemaran huda. Dengar cerita, Secret Recipe ada menu baru.










Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !