Tengok movie 4d yang baru dekat Legoland Malaysia - Journey to Mythica

Farah
0
Assalamualaikum =D

Hai semua. Selamat berhujung minggu. Hujung minggu ni, you guys plan pergi mana? Jika takde plan nak pergi mana, those yang free tu boleh la singgah ke Legoland Malaysia. Untuk kali ni, huda nak share dengan you guys movie 4d yang baru sahaja Legoland Release - Journey to Mythica. 

Tengok movie 4d yang baru dekat Legoland Malaysia - Journey to Mythica

Walaupun movie n untk budak - budak, tapi sebagai seorang yang suka tengok cartoon di usia dewasa ni. Bila dah tengok movie 4D, yang terbaru diLegoland - Journey to Mythica. Huda rasa movie ni best! Masa kami tengok ni,riuh satu panggung dengan gelak ketawa anak - anak. Memang ada unsur kelakar pun dalam movie 4Dkali ni. Best. Movie ni,of course genre dia - fantasi (imagination), dan ada lawak sikit. Masa tengok tu, satu panggung ketawa dengan kerenah litle Alicorn. Comel sangat.

Ok jom layan sinopsis sikit.
Dalam movie ni, kita boleh tengok sejauh mana bob, the little alicorn ke dunia peggembaraan yang belum ditemui, di mana LEGO menjadi nyata. 

Dalam movie ni, dapat dilihat dalam penggembaraan ini Bob, the little alicorn (yang mempunyai satu sayap sahaja), cuba melarikan diri dari Winged Angry Terror yang ada tiga kepala, dengan DUO. Semasa Bob nak larikan diri, dia telah melalui pelbagai tempat yang belum ditemui lagi, seperti hutan - hutan, gua, laut yang cantik, dan macam -macam lagi. Saat dia melarikan diri dari cengkaman Winged Angry Lion, Maximus The Sky Lion datang membantu. 

Masa nilah berlaku climax di antara Winged Angry Lion dan maximus The Sky Lion. Masa ni juga, Bob dapat another sayap.

So if you guys nak tengok cerita penggembaraan Bob, the little alicorn. You guys boleh come over to Legoland. Jangan lepaskan peluang ni.

Kalau cakap tentang movie 4D ni,umum tahu yang movie 4D ni akan ada effect air, angin, kalau ada api tu rasa panas. Dan kita juga akan diberi kaca mata khas oleh pihak Legoland, untuk lebih syok la bila layan movie 4D ni. Dia nampak macam real la. 

Kalau you guys langgan any pass, atau theme park pass sahaja for 1 days, korang still boleh tengok dan enjoy movie 4D ni. 

Untuk info lebih lajnjut, boleh layari laman web rasmi Legoland - https://www.legoland.com.my/explore/shows-entertainment/mythica/ or LEGOLAND social media pages on Facebook and Instagram.




Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !