Youtuber Pilihan : Hazim Hamdan

Farah
0
Assalamualaikum, =D

Hai korang. Siri Youtuber Pilihan kali ni, aku nak cerita pasal Youtuber Hazim Hamdan. Basically macam biasa, aku just randomly je buka youtube. Lepas tu ternampak ada seorang ni dok keluar dengan Khairulaming, Isaac, dan youtuber - youtuber lain. Bila aku klik profile, oh ni Youtube Hazim Hamdan ke? Aku jenis, akan tertarik dengan kalau orang hang out ramai - ramai, and buat aktiviti. Dia macam show that, this is my life dengan kawan - kawan. 

Bak kata orang, kalau kita travel sama - sama dengan someone or a group, kita akan 'kenal' orang tu macam mana. Walaupun tak adalah cepat kenal, tapi aku rasa benda tu betul je. Bila kita tidur sebilik, or (masa hang out), time situ kita rasa,

'oh macam ni ke life kau sebenarnya' , 
'kau baik rupanya',
'la, kau gila - gila ke rupanya',
'oh kau taklah serious sangat, kau sporting rupanya'

Walaupun sebenarnya benda tu, kau just ada dengan dia 3 hari 2 malam. Actually benda macam nilah, yang mengeratkan lagi silaturahim sesama kawan.

So this things la, aku rasa macam menarik bila tengok Youtube Hazim Hamdan. Luaran dia nampak sempoi. Bila tengok Youtube dia, kita boleh tengok yang mereka merapatkan ukhwah sesama kawan macam tu. Secara tak langsung, dia bagi penonton yang tengok Youtube dia tu, idea. Idea. Maybe idea untuk merapatkan silaturahim sesama kawan, or idea untuk kita lebih mesra dengan family, or idea untuk kita buat content macam tu.

Sebenarnya menarik. Menarik.

Entahlah, aku suka tengok. Bukan Hazim Hamdan je, even ada je Youtuber lain macam tu. Contoh macam Aisyah Habshee. Tapi dalam siri ni, aku nak story pasal Hazim Hamdan.

Jadi korang boleh tengok Youtube Hazim Hamdan.

Youtuber Pilihan : Hazim Hamdan



Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !