Tips : Entry yang menarik

Farah
10

Assalamualaikum =D


Ok, hari ni huda nak kongsi satu tips dengan korang semua. Tips nak buat entry yang menarik. Tapi sebenarnya untuk buat entry ni, tak perlulah tips - tips yang menarik cukup ikut creativiti korang sendiri. 
p/s : Tips ni saje je nak share . So, kalau rajin sila baca =D

 


Ni cuma pandangan huda saje. Tapi tak tahu pula apa pandangan korang *ok, korang pun boleh share pandangan korang juga ye =D*.


Untuk menghasilkan entry yang berkesan adalah mengikut kreativiti korang sendiri. Tak kisahlah korang nak letak gambar ke, nak buat point ke atau pun karangan. It's up too you. Tapi pada huda ENTRY yang menarik bila ada satu atau dua gambar yang juga boleh menarik minat pembaca. Yelah, tak bosan sangat bila dok baca text jekan. Bila ada gambar, boleh juga jamu mata tengok gambar yang cantik. CONTOH macam teddy bear dekat atas tu. Comelkan? =D

Untuk panjang atau tidak sesuatu entry tu, ikut pada si penulis. Kalau nak buat panjang, buatlah... Kalau nak buat entry yang pendek pun ok juga, it's up too you. Kami pembaca hanya membaca entry anda =D.

Ya, sampai di sini sahaja tips yang ringkas ini. UNTUK baca tips yang lain korang boleh SINGGAH DEKAT SINI , ohh ye bukan je tips blogging tau yang ada dekat page tu, malah ada freebies dan juga tutorial. Singgah ye =D


thanks baca entry ringkas ini =D


Post a Comment

10Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !