Download Vanilla Coklat Raya

Farah
5


Selamat pagi semua...Wahh, agak lama juga ye blog ni kosong tanpa entry baru dari huda. Niat di hati nak je updated new posting tapi disebabkan kekangan masa that's why tak sempat nak updated(biasalah mood raya ada lagi - sekarang baru raya ke - 4). 


was like this a few days ago.
^_^


Beberapa hari yang lepas, huda ada updated posting - Vanilla Coklat Raya, dan Alhamdulillah posting tersebut agak mendapat banyak viewer. Thank you so much kepada korang yang baca entry tu. Ok, untuk hari ni pula huda nak bagi link untuk download this telemovie. Yelah mana tau kot - kot ada yang terlepas nak tengok Vanilla Coklat Raya ni kan?





Sinopsis

Zara dan Aamir bergaduh lagi selepas pulang dari bulan madu mereka yang ketiga kerana persoalan yang ditimbulkan Aamir kepada Zara mengenai keengganan Zara untuk mengandung.




Zara belum bersedia dan merajuk kerana dia merasakan Aamir tidak faham akan keadaannya. Perubahan sikap Aamir telah menimbulkan kesangsian rakan-rakan Izara bahawa Aamir ada teman wanita lain.



Mereka(kawan-kawan Zara) mencadangkan Zara untuk mengubah penampilan diri daripada seorang yang kasar kepada lemah lembut. Kesibukan Aamir yang sedang menjalankan latihan pratikal di sebuah majalah sebagai jurufoto telah mengabaikan Zara dan memberi peluang kepada Kamal untuk menambat semula hati Zara.



Pada masa yang sama, Liya muncul secara tiba-tiba dan secara kebetulan dia menjadi model sambilan untuk majalah yang Aamir berkerja.



antara since dalam Vanilla Coklat Raya.
CLICK SINI untuk download.




Creadit : Sini and Mr Google.



Selamat Menonton this telemovie =)

Post a Comment

5Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. tq ^^ miss cerita neyh sbb kat kg xde TB sob3 T.T

    ReplyDelete
  2. Kenapa takleh ni? Grand Brilliance marah ea? T__T Akak upload sekali lagila kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba try download je. dkat utube pun mmg tak boleh bukalahh. sorry

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !