Review Product : MyLara Skincare

Farah
3


Assalamualaikum, =D

Hai semua,

Kita sebagai seorang wanita ni, mesti nak sesuatu product yang boleh buat muka kita clear dari jerawat, jeragat, bintik hitam etc etc. Senang cerita kita nak kulit wajah kita nampak flawless gitu.

So huda cadangkan dekat korang, gunalah MyLara Skincare.

Kerana MyLara Skincare mampu merawat kulit wajah kita yang kusam, berjerawat, berjeragat etc etc. Apa yang best tentang MyLara Skincare ni, product - product ni semua berasaskan organic tau. Contohnya, dalam setiap set ni ada aloe vera. Ok aloe vera ni dapat membantu memberi kelembapan pada kulit wajah korang, dan juga ianya dapat membantu melembutkan lagi kulit wajah korang. 

Ok ini adalah basic set dari MyLara Skincare. 
Dalam basic set ni...


Terdapat 3 product, iaitu
4 in 1 collogen cleanser (60ml), day cream and night cream.

1. 4 in 1 collagen cleanser
Pencuci muka dari MyLara Skincare ini dapat membantu menghilangkan make up, minyak pada kulit wajah kita, dan juga kekotoran. Selain itu, product ini jugalah yang membantu mengecilkan liang pori - pori, dan seterusnya ianya mampu menghilangkan jerawat dan jeragat yang ada pada kulit wajah kita. 

Mana tidaknya, bahan - bahan yang di gunakan berunsurkan organic. Antaranya, ekstrak batik yang mampu menghilangkan pigmentasi dan mengurangkan kedutan pada kulit wajah. Minyak kepala pula, boleh melembabkan kulit wajah. Manakala, ekstrak Lidah Buaya ni, boleh melembutkan dan melembabkan kulit wajah anda. Dan yang terakhir, kologen laut yang juga mampu memberi kelembapan, melembutkan dan anti penuaan. 

2. Night Cream
Lagi satu, huda cadangkan korang guna night cream pada kulit wajah korang. Sebab apa tau, texture dia lembut, dan bila pakai tu rasa sejuk je dekat muka. Oh ye, night cream ni tahan selama 8 jam. Sebab tu bila kita bangkit je dari tidur, kita rasa kulit kita macam tegang. 

Sebabnya night cream ini diformulasikan dengan beberapa bahan antaranya Alpha Arbuntin, yang boleh membantu mengurangkan noda hitam pada kulit wajah. Makalaka, Beeswax yang boleh membantu melindungi kulit wajah dari kotoran dan berfungsi untuk melembapkan kulit wajah anda. Terdapat juga Vitamin C, Vitamin E, dan ekstrak aloe vera yang membantu memulihkan lagi kulit wajah kita. 

3. Day Cream
Day Cream atau di kenali juga dengan Matte Miracle CC Cream ini mengandungi SPF 30, yang dapat melindungi kulit wajah kita dari sinar matahari. Day cream ni memang sangat penting untuk kulit wajah kita, sebab bila kita terdedah dengan matahari sepanjang hari, kulit wajah kita akan ada pigmentasi. Itu sebab, kulit wajah kita ni asyik merah - merah je. Sebab tulah kita menggunakan day cream ni. Selain dapat melindungi kulit wajah kita dari sinar matahari, day cream ni juga dapat membantu melembabkan lagi kulit wajah kita. So tak adalah kita rasa, kulit wajah kita kusam jer. 

Sekarangkan tengah popular dengan minyak argan. Day cream ni juga diformulasikan dengan minyak argan, yang membantu untuk melembapkan dan menegangkan kulit wajah kita. Selain itu, terdapat juga titanium dioxide, yang membantu melindung kulit wajah kita dari sinar matahari. Dan serbuk mutiara pula, dapat mempercepatkan lagi pertumbuhan kulit wajah yang baru dan regenerasi kolagen. 

So apa tunggu lagi. Meh ler cuba MyLara Skincare. 

Untuk maklumat lanjut, korang boleh contact mereka di:
Whatsapp: 013 - 9200960
Facebook: MyLara Skincare
Instagram: MyLara Skincare
Website: MyLara Skincare

I use day cream from Mylara Skincare + My favourite compact powder from Maybelline + Lip Ice Sheer Colour from Silky Girl.
Nampak tak malas nak make up, pakai simple simple je pergi kerja ahhaha 🙈.

Comment pengguna MyLara Skincare



Thanks baca entry kali ni,

Happy weekend guys

Salam =D


Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !